پرم آماده باش بودن گروههای آتش نشانی شهر کاشان برای امدادرسانی در چهارشنبه پایان سال  - پرم

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه سوری اظهار داشت: سازمان آتش نشانی کاشان برای امدادرسانی به مردم در چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارد.

وی ابراز داشت: این سازمان امسال نیز همانند سال گذشته با برنامه ریزی و آماده باش کامل با استقرار تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث احتمالی شب آخرین چهارشنبه سال خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان با بیان اینکه به این منظور ۷۰ نیروی آتش نشان در سراسر شهر کاشان در آمادگی کامل هستند، تصریح کرد: پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم توسط سازمان برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده و تمامی نیروی عملیاتی علاوه بر استقرار در ایستگاههای پنج گانه در محل‌های استقرار موقت در سطح شهر به صورت تیم‌های خودرویی و موتوری آماده امداد رسانی و انجام مأموریت‌های احتمالی در برخورد با حوادث خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ایستگاه‌های مستقر در سطح شهر ۱۲ تیم خودرویی هم برای امدادرسانی به مردم در مقابل حوادث احتمالی آماده هستند، گفت: پنج تیم موتوری هم به این منظور پیش بینی شده است تا در مواقع ضرورت به ارائه خدمت بپردازند.

وی با تاکید ویژه به نقش نظارتی و کنترل والدین بر فرزندان جهت کاهش حوادث چهارشنبه پایان سال افزود: توزیع دو هزار نسخه پوستر با موضوع چهارشنبه سوری، نصب بنرهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و اعلام توصیه‌های ایمنی از طریق فضای مجازی، رادیو کاشان و نیز فضاهای مجازی و سایت‌های خبری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کاهش حوادث آخرین چهارشنبه امسال هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.