پرم بهترین مدل موی مردانه در تابستان کدام است + تصاویر - پرم

زیباترین مدل موهای مردانه در تابستان

مدل مو در واقع به استایلی میگویند که شما به موهای خود می دهید و میخواهید در آن فرم که معمولا با فرم سر شما هماهنگ است بماند و نوع آن کاملا به سلیقه شخصی شما ، مد روز و فشن برمیگردد . هرکدام از ما مدل موی متفاوتی داریم که بر مبنای سلیقه و شخصیت خودمان آن را انتخاب میکنیم. اما با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا انتخاب بهترین مدل مو برای این فصل اندکی دشوارتر به نظر میرسد .

تابستان فصلی است که نه تنها تصمیم گیری برای انتخاب لباس سخت است، بلکه انتخاب مدل مو نیز دشوار به نظر می رسد. از طرفی دوست داریم استایل خود را حفظ کنیم و از سوی دیگر، مثلاً به خاطر گرمای این فصل و عرق کردن بیش از حدش، دوست داریم فقط خنک باشیم و چیزی مزاحم این خنکی نباشد. اما مردان چه کنند که هم مدل دلخواه شان را داشته باشند و هم گرم شان نشود.

 مدل موی مردانه

زیباترین مدل موهای تابستانه مردان

معمولا آقایان سعی می کنند ازمدل موی بازیگران معروف یا ورزشکاران خاصی استفاده کنند، مجله مد و فشن مردانه Esquire از آدام برادی، آرایشگر برنده جایزه اوارد، خواسته چند مدل موی کلاسیک را که همیشه مد هستند، معرفی کند. این آرایشگر هم اول توصیه کرده که از محصولات آرایشی مو مثل کرم، ژل، تافت، چسب و… در تابستان کمتر استفاده کنید و بهتر است به جای محصولاتی که چرب هستند از محصولاتی که اساس آنها آب است استفاده شود. مدل موهای پیشنهادی این آرایشگر را در این گزارش بررسی کرده ایم.

زیباترین مدل موهای مردانه در تابستان

 -تام هیدلستون، این مدل مو ساده و کلاسیک را برای این تابستان انتخاب کرده. با این مدل بهتر است صورت شیو شده باشد. ولی اگر طرفدار ریش هستید، می توانید برای این مدل از ته ریش استفاده کنید.

مدل موی مردانه

مدل مو ساده و کلاسیک تام هیدلستون

-رایان گاسلینگ، این یکمدل موی ساده که به یک طرف شانه شده است را ببینید. با این مدل مو می توانید ته ریش هم داشته باشید.

مدل موی مردانه

مدل موی ساده رایان گاسلینگ

-جیک گیلنهال، بهترین راه برای خنک شدن! بهتر است کناره ها و پشت سر با شماره نیم یا یک کوتاه شود. برای جلو و بالای سر هم از شماره دو یا دو و نیم استفاده کنید.

 مدل موی مردانه

مدل موی مردانه به سبک جیک گیلنهال

کریس همسوورس، اگر نمی خواهید موهای تان را کوتاه کنید می توانید پشت سرتان را ببندید تا گردن تان عرق نکند. این مدل برای کسانی که صورت کشیده دارند مناسب نیست.

مدل موی مردانه

مدل موی تابستانه کریس همسوورس

-زین مالیک، عضو سابق گروه وان دایرکشن. در اینمدل موی اطراف سر و پشت کوتاه شده و موهای بالای سر به سمت بالا شانه می شود. این مدل برای آنهایی که حجم موهای شان کم است، بهتراست چون موها را حجیم تر نشان می دهد.

مدل موی مردانه

مدل موی مردانه به سبک زین مالیک

بهترین مدل موی مردانه در تابستان کدام است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 223 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.