پرم هنگام خرید سایه چشم به این نکات دقت کنید - پرم

نکات مهم هنگام خرید سایه چشم

همه خانم ها تلاش دارند تا ظاهر زیبا و جذاب تری داشته باشند. آرایش چشم یکی از ارکان مهم آرایش است . در واقع چشم ها اولین عضوی هستند که به چشم می آیند.

خیلی از بانوان روزانه لوازم آرایش زیادی میخرند ولی در زمان انتخاب نوع خوب آنها گاهی شک میکنند. مواردی درباره خرید وسایل آرایش وجود دارد که در اینجا به شرح مواردی در باره خرید سایه می پردازیم:

سایه چشم

راهنمای خرید سایه چشم

هنگام خرید سایه چشم اگر از آن رنگرنی که به پوست شما می آید اطمینان ندارید می توانید از مشاور پوستی که اغلب در مغازه های لوازم آرایشی هستند کمک بگیرید. همیشه سایه ای را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست شما و رنگ چشمتان باشد.

همیشه سایه های گران قیمت با کیفیت تر نیستند اما در اغلب موارد چنین فکری درست نیست زیرا در سایه های گران قیمت تر که عموما پودر مانند هستند رنگدانه هایی با کیفیت بهتر وجود دارند و اصولا این سایه ها بادوام تر و ماندگارتر می باشند.
حتما در مغازه از فروشنده بخواهید که تستر محصول مورد نظرتان را به شما بدهد و اگر فروشنده به هر دلیل تستر را به شما نداد از آن مغازه خرید نکنید.

در هنگام انتخاب رنگ سایه نه تنها به رنگ چشم و رنگ پوست خود توجه نمایید بلکه به حالت چشم های خود نیز توجه داشته باشید. اصولا رنگ سایه باید با رنگ چشم تضاد ملایمی داشته باشد. بنابراین، از سایه همرنگ چشم خود استفاده نکنید.
در هنگام خرید سایه به رنگ لباس خود نیز توجه داشته باشید زیرا تناسب رنگ سایه با رنگ لباستان، شما را زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.

هنگام زدن سایه پوست خود را کاملا بشویید تا هیچگونه علایمی از آرایش قبل نمانده باشد. در خیلی از مواقع سایه ای بسیار ملایم بسیار زیباتر و شیک تر است. بنابراین، سعی نمایید با لایه ای ضخیم از سایه چشم خود را آرایش نکنید.
برای زیباتر شدن چشمان خود پس از سایه خط چشمی ملایم تا تیره انتخاب نمایید. همیشه ابتدا سایه بزنید و سپس با خط چشم، چشم هایتان را آرایش کنید.

سایه های پودری را با فرچه می توانید مورد استفاده قرار دهید. شما نیز می توانید سایه های پودری را با آب ترکیب کرده و استفاده نمایید.
سایه های کرمی که عموما براق هستند پس از مدتی چروک چشم را نشان می دهند. اینگونه سایه ها را می توانید بدون فرچه و با کمک انگشت پشت چشم بکشید.

خانم هایی که به علت بیماری و یا زایمان چهره ای خسته دارند می توانند از سایه هایی به رنگ هلویی، کالباسی، گلبهی، بژ و طلایی استفاده کنند.
هنگام خرید حتما از استاندارد و اصل بودن محصول اطمینان خاصل نمایید. بهتر است مغازه ها و فروشگاه های معتبر را انتخاب نمایید زیرا لوازم آرایش خصوصا آنهایی که در ارتباط با چشم هستند باید با حساسیت انتخاب و خریداری شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.