پرم اشتباهات آرایشی که مردان را فراری می دهد - پرم

 اشتباهات آرایشی که در این بخش می خوانید شاید همان اشتباهاتی باشد که شما مرتکب می شوید و آخر سر هم می گویید نمی دانم چرا همسرم مدام می گوید این آرایش خوب نیست و حرفهایی از این قبیل.

۱۲ اشتباه آرایشی را در این بخش برایتان خواهیم گفت تا با حذف انها یک آرایش مناسب و زیبا داشته باشید.

۱- مژه های عنکبوتی:

مژه هایتان را با ریمل زیاد و سنگین از زیبایی دور می کنید و این اصلا برای هیچ کس خوش آینده نیست . بهتر است برای زیبا تر شدن مژه هایتان از فر مژه مناسب به جای ریمل زیاد استفاده کنید.

اشتباهات آرایشی

۲- کرم پودر و کانسیلر زیاد:

طبق نتایج نظرات مردان در رابطه با آرایش زنان ، ۹۸ درصد مردان زنانی که پوست طبیعی وآرایش کم تری دارند  را زیبا تر می دانند.

 

۳- رژلب های براق و خیلی پر رنگ:

این نوع رژلب ها برخلاف انچه شما فکر می کنید زیبایی لبهایتان را نابود می کند و هیچ جذابیتی به جز کثیف نشان دادن آرایش صورت شما نخواهد داشت.

اشتباهات آرایشی

 ۴- استفاده از عطر زیاد

عطر زیاد یکی از معمول ترین اشتباهات آرایشی ما دختران و زنان است که این اورلود استفاده از عطر نوعی بی کلاسی از منظر مردان است.۳ تا ۴ اسپری کافی است و برای ماندگاری بیشتر آن را پشت گوش، داخل آرنج، روی مچ و پشت زانوهایتان بزنید.

 

۵- برنزه شدن زیاد:

آنچه که خانم ها فکر می کنند در ذهن آقایان شاید یافت نشود و برنزه کردن پوست هم یکی از این موارد است. درست است که داشتن پوست یکدست بعد از برنزه کردن جذابیت دارد اما رنگ پوست بسیار تیره به هیچ وجه برای مردان خوش آیند نیست.

 

۶- خط لب زیاد و تابلو

وقتی شما خط لب واضح و مشخصی داشته باشید عیوب لبهایتان بیشتر دیده می شود و زیبایی لبهای شما از طبیعی به مصنوعی می زند و این نه تنها برای مردان بلکه برای زنان هم خوشایند نیست.

 

اشتباهات آرایشی

۷- چشم های دور سیاه:

این نوع آرایش چشم که معروف به آرایش چشم پاندایی است ، زننده و زشت کننده ی آرایش خانم هاست. حتی در یک نظر سنجی که در کشور سوئیس انجام شده بود مردان از این نوع آرایش چشم زنان برداشت ناخوشایندی داشتند.

  

۸- اسپری موی زیاد:

زمانی که شما بیش از حد نرمال اسپری مو اصتفاده کنید یعنی قصد جلب توجه به ایرادات موهایتان دارید پس هرگز از حد معمول فراتر نروید.

  

۹- لبهای خشک و دندان های تمیز نشده:

این نهایت تخریب جذابیت یک زن است که با لبهایی خشک و پوسته شده و دندان هایی ه اصلا به انها توجهی نشده است دیده شود.

 اشتباهات آرایشی

 

۱۰- پوست تمیز اصلاح نشده:

شاید به نظر خانم ها مردانی که کمی ته ریش دارند جذاب به نظر برسند اما مردان اینگونه در مورد زنان فکر نمی کنند و یک اصلاح تمیز و پوستی بدون مویک راز مهم زیبایی زنان است.

 

 ۱۱- رژ گونه زیاد:

حاله ی ملایمی از رژ گونه برای رنگ بخشیدن به چهره شما کافی است پس هرگز در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

 

۱۲- موهای نامرتب:

 رسیدگی به موها و نظم دادن به آنها نشان دهنده ی توجه شما به تمام بخش های آرایش و زیبایی تان است و این برای مردان بسیار اهمیت خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.