پرم رفع وزی مو با یک تی شرت کهنه! - پرم

 رفع وزی مو و زیبایی بخشیدن به موهای سر دغدغه ی بسیاری از خانم هاست و به همین دلیل به سراغ راههای مختلف آرایشی و درمانی برای درمان وزی موهای سر می روند غافل از اینکه برای داشتن موهای صاف و لخت می توانند از تی شرت های کهنه استفاده کنند.

اگر بگوییم درمان موهای وز و سرکش، تنها با یک تی شرت قدیمی امکان پذیر است، منتطر یکی از عکس العمل های زیر خواهیم بود:یک خنده از سر ناباوری، یک نگاه تمسخر آمیز، و یا هاج و واج ماندن! ما شما را سرزنش نمی کنیم، تصور اینکه آن تی شرت درجه ی هشت باشگاهتان، همان معجزه و رام کننده ایست که همیشه برایش دعا می کردید، کمی سخت است!

اما امروز ما یک ترفند را با شما به اشتراک می گذاریم که ممکن است سرنوشت موهایتان را برای همیشه تغییر دهد. و تنها چیزی که نیاز دارید یک تی شرت ساده ی نخی است!

خشک کردن موها

اما چطور کار میکند؟!

بجای خشک کردن موها پس از حمام با حوله، آنرا با یک تی شرت جایگزین کنید. به همین راحتی. اما چرا؟ ایزابل وازکوئز آرایشگر توضیح می دهد که:«وقتی موهای ما پرم است، ضعیف تر و نرم تر می شود. اگر ما از یک حوله ی ساده برای خشک کردن آن استفاده کنیم، شیارهای حوله باعث آسیب رساندن به کوتیکول های مو می شوند.

کاری که ما می خواهیم انجام دهیم، این است که آب اضافی مو را بدون گرفتن رطوبتی که مانع از ایجاد وز می شود جذب کنیم، اما حوله ها همه ی رطوبت را از موهای ما جذب می کنند.»

 

خب، حالا چرا یک تی شرت نخی را جایگزین حوله کنیم؟

وازکوئز توضیح می دهد که تی شرت، آب اضافی موها را بدون اینکه وز ایجاد کند جذب می کند. تی شرت، شیارهای سخت و خشن حوله را ندارد. وی ادامه می دهد:«تی شرت یک سطح صاف دارد. بنابرین آب وارد تار و پود آن می شود و پارچه بجای اینکه روی مو با خشونت حرکت کند، روی مو میلغزد.»

 

او همچنین توصیه می کند از حوله های میکروفایبر که بسیار سبک هستند و همان مزایای تی شرت ها را دارند نیز می توان استفاده کرد. این روش به خصوص برای خانم های مو فرفری که با آزارهای وز مو کاملا آشنا هستند کاربرد دارد. برخلاف یک حوله ی کلفت و زبر، یک تی شرت یا حوله با الیاف میکروفایبر می تواند تارهای موهای شما را بدون بهم زدن نظم طبیعی فر موهایتان، خشک کند.

 

دقیقا چطور از این ترفند استفاده کنیم؟

بعد از شستن موهایتان، با یک تی شرت نخی به آرامی آب اضافه ی موهایتان را بگیرید.

موهایتان را جلو بریزید و خم شوید. سپس موهایتان را وارد تی شرت کنید بطوریکه قسمت یقه، دور مرز موی سر و پیشانیتان قرار گیرد.

تی شرت را دور موهایتان مانند دستار بپیچید، سپس انتهای آنرا پشت گردنتان قرار دهید.

۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس تی شرت را از روی موهایتان برداشته و سپس مثل همیشه موهایتان را آرایش کنید.

بعضی خانم ها ترجیح می دهند قبل از پیچیدن موهایشان در تی شرت از محصولات مخصوص مو استفاده کنند. با آزمایش و تجربه، راه حل منحصر به فرد برای موهایتان را پیدا کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.