پرم ریمل استخری چه بلاهایی که سرتان نمی آورد! - پرم

 ریمل استخری دارم ، ریمل ضد آب و حجم دهنده ی مژه جدیدترین کارهامه که تازه رسیده!! این جمله ها را خیلی شنیده اید، داخل قطار مترو و یا فروشگاههای لوازم آرایش که برای تبلیغ و خرید مشتری خیلی گفته می شود. شما چی فکر می کنید؟ خودتان قضاوت کنید زمانی که ریملی با آن میزان چسبندگی به مژه های ظریف شما می چسبند فقط برای انکه شما زیبا تر به نظر برسید.

این فرآورده ها به دلیل داشتن مواد نگهدارنده و رنگی می توانند باعث التهاب و حساسیت شوند که به صورت عوارضی چون آبریزش، خارش و پف آلودگی پلک ها و سوزش چشم بروز می کند، پس بهتر است مصرف آنها محدود شود. استفاده طولانی مدت از ریمل باعث بسته شدن منافذ پوست و تغییر رنگ و بدشکل شدن مژه شده و مژه ها بعد از مدتی استحکام اولیه خود را از دست می دهند. از این رو سعی کنید هیچ گاه با ریمل نخوابید زیرا فولیکول های مژه مسدودشده و احتمال ریزش آن هنگام شست وشو بیشتر می شود.

 

 مضرات استفاده ازریمل استخری

در رابطه با عوارض و خطرات استفاده از ریمل های ضد آب و استخری باید گفت که بسیاری از مشکلات ثانویه مربوط به ریمل ها مثل التهاب ها و حساسیت ها به خصوص در ناحیه پلک فوقانی به دلیل وجود نیکل در آنهاست. وقتی ریمل ضدآب است و سنگین و به آسانی شسته نمی شود، عوارض و مشکلات پوستی ای که ایجاد می کند، بسیار بیشتر از ریمل های کلاسیک است.

درکسانی که سابقه ابتلا به گل مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی سبوم احتمال بروز عفونت با باکتری و گل مژه بیشتر می شود. به طور کلی، باید گفت تمام محصولات آرایشی -بهداشتی بهتر است سبک و قابل شستشو و از مارک های معتبر باشند. هر چه ماده آرایشی دیرتر از روی پوست پاک شود و سنگین تر باشد، عوارض آن شدیدتر و ماندگارتر است. خلاصه اینکه، بدون هیچ آرایشی وارد استخر شوید تا ضرری به شما و دیگران نرسد.

 ریمل استخری

عوارض و خطرات استفاده مداوم از ریمل استخری و ریمل معمولی

پوشاندن مداوم مژه ها با ریمل، جلوی رشد مناسب آنها را می گیرد. ضمن اینکه مواد موجود در ریمل می توانند باعث خشک و شکننده شدن مژه ها هم شوند.

معمولی. ریمل های ضدآب، سخت تر از ریمل های معمولی از روی مژه ها پاک می شوند و معمولاً هنگام پاک کردن آنها، تعدادی از مژه ها هم کنده می شود. به همین دلیل و برای پیشگیری از آسیب دیدن مژه ها، استفاده از ریمل های معمولی را به شما توصیه می کنیم.

استفاده از ریمل های ضدآب باید به یکی دو بار در سال، آن هم برای شرکت در مراسم یا مهمانی هایی که به استفاده از لوازم آرایش ماندگارتر نیاز است، محدود شود.

پوشاندن مداوم مژه ها با ریمل، جلوی رشد مناسب آنها را می گیرد. ضمن اینکه مواد موجود در ریمل می توانند باعث خشک و شکننده شدن مژه ها هم شوند.

اگر بیش از سه ماه از خرید ریملتان گذشته و محتوای قوطی خشک و چسبناک شده، آن را دور بیندازید، ولی اگر کمتر از سه ماه از خرید ریمل می گذرد، می توانید در قوطی محتوی ریمل را محکم ببندید و آن را برای چند ساعت داخل آبجوش بیندازید تا مایع داخل آن دوباره نرم و قابل استفاده شود

اگر عادت به استفاده روزانه از ریمل دارید و نمی خواهید سلامت مژه هایتان به خطر بیفتد، حتماً قبل از خواب مژه ها را با محلول های پاک کننده چشم و مژه، بشویید و تمیز کنید و سپس از یک ترمیم کننده مناسب مژه برای حفظ سلامت و شادابی آنها استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.