پرم شامپو بنفش برای زیبایی مو بلوند شده ها - پرم

هر چیزی که نیاز دارید برای موهای بلوند، از شامپو بنفش بدانید

همه مو بلوند ها می دانند که داشتن یک رنگ بلوند بی نقص زمان، پول و الزامات زیادی را می طلبد.اگرچه به شما توصیه می کنیم که حتما برای رنگ کردن موهایتان نزد یک متخصص رنگ با تجربه و حرفه ای بروید اما همچنان باید به طور مناسبی رنگ مویتان را در خانه حفظ کنید و این جایی است که شامپو بنفش وارد عمل می شود. شامپو بنفش یک ضرورت مطلق برای موهای بلوند است که در بین جلسات رنگ مو استفاده می شود زیرا به راحتی به داشتن موی بلوند زیبا کمک می کند .

شامپو بنفش چیست ؟

در پاسخ به برخی از سوالات شما کاربران از دنیای مد پرم باید بگوییم که شامپو بنفش درست همانند اسمش است – شامپویی با رنگدانه های بنفش که از بد رنگ شدن موهای بلوند جلوگیری می کند که سعی کنید حتما این شامپو را خانه تان داشته باشید.

برای تازه واردها مفهوم شامپوی بنفش ممکن است کمی مسخره به نظر برسد اما از هر شخصی که موهای بلوند زیبایی دارد بپرسید، آن ها به شما خواهند گفت که برای داشتن موهای بلوند زیبا مصرف و داشتن این شامپو اجباری است.

شامپو بنفش

چرا شامپو بنفش برای موهای بلوند ضروری است ؟

به خاطر این که موها در وهله اول روشن می شود ، به شامپو بنفش نیاز است .

یکی از آرایشگران موفق گفته:”وقتی من موهای مشتریانم را روشن می کنم ، یک رنگ پس زمینه ای بیرون می آید که من دوست دارم آن را بلوند خام نام بگذارم و برای اینکه رنگ بلوند مشتریانم را بسیار زیبا و جذاب کنم ، یک روش درمانی به نام “تونر” را اضافه می کنم تا هر گونه رنگ و سایه نا مطلوب از مو حذف شود، چه این رنگ زرد یا نارنجی یا حتی ته رنگ مایل به قرمز داشته باشد.”

هنگامی که آرایشگران رنگ ها و تونرها را می زنند ، این رنگ پس زمینه مو از بین می رود اما ممکن است متوجه شوید که بین جلسات رنگ مو به عنوان رنگساژ، آن رنگ های پس زمینه برمی گردند. پس برای تنظیم رنگ موی خود در خانه، نیاز به شامپو بنفش دارید.

برخی رنگ های نامناسب ممکن است که به دلیل عوامل مختلفی چون نور خورشید ، آب سخت و یا گرمای سشوار ایجاد شود و به همین دلیل شامپوی بنفش برای زنان با موهای بلوند مناسب است .

افراد با موهای بلوند طبیعی هم به آن نیاز دارند و در حقیقت کسانی که می خواهند موهایشان ته رنگ بنفش و آبی داشته باشند هم می توانند از شامپوی بنفش استفاده کنند .

تثبیت رنگ مو و حفظ رنگ مو

توصیه آرایشگری :

زمانی که آرایشگر موهای شما را روشن می کند، او همیشه باید از تونر مو به عنوان یک گام در فرآیند رنگ آمیزی استفاده کند که این یک قدم غیرقابل مذاکره است – به همین دلیل برای جلسات بعدی رنگساژ و رنگ مو می توانید به راحتی آن را درخواست کنید .

اما، چرا این شامپو رنگ بنفش دارد ؟

بنفش به حذف رنگ های زرد ناخواسته از موی بلوند کمک می کند و این تقریباً شبیه به یک روش برای روشن کردن مو به یک ته رنگ سرد تر است و بنابراین اگر موی شما کمی زردی دارد، شامپو بنفش رنگدانه هایی دارد که می تواند این رنگ را خنثی کند .

زمان استفاده از شامپو بنفش

هر چند وقت یکبار باید از این شامپو استفاده کرد ؟

به خاطر داشته باشید که شامپو بنفش جای شامپو معمولی را نمی گیرد و فقط یکبار یا دو بار در هفته باید استفاده شود و متخصصان هشدار می دهند که زیادی استفاده کردنش باعث می شود موها بیش از اندازه بنفش شوند .

وقتی از موهایتان بیش از حد رنگ زرد را حذف کنید، از نظر بصری موهایتان تیره تر می شود و بسیاری از زنان نمی خواهند که موهایشان تیره تر به نظر برسد و بنابراین اگر شما موهایتان را دو بار در هفته می شورید، فقط یک بار در هفته از این شامپو برای حفظ روشنی و پاک کردن کمی از زردی استفاده کنید .

شامپو بنفش را می توان با شامپو معمولی ترکیب کرد تا مقداری از رنگ بنفش را به یک شامپو روتین تمیز کننده مویتان اضافه کند، بدون این که خطر بنفش کردن موهایتان را داشته باشد.

فراموش نکنید که حفظ درخشش موهایتان با شامپو کردن تمام نمی شود!

یکبار در هفته موهایتان را با سرکه آبکشی کنید تا موهای بلوند خود را با طراوت نگه دارید .

چگونه ماسک موی بنفش می تواند به موهای بلوند من کمک می کند ؟

زمانی که بحث حفظ موهای روشن, با ته رنگ طلایی و زیبا می شود, مهم است که از ماسک موی درست و مناسبی نیز استفاده کنید و استفاده منظم از ماسک مو بنفش اولترا به نرم کنندگی عمقی مو و خنثی کردن زردی آن کمک خواهد کرد .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 26 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها