پرم شیک ترین بازار لباس مجلسی تهران کجاست؟ - پرم

معرفی بهترین مرکز خرید لباس مجلسی در تهران

لباس مجلسی معمولاً به پوششی اطلاق میشود که برای شرکت در مهمانی ها و عروسی ها مورد استفاده قرار می گیرد. لباس های مجلسی با توجه به سلیقه شخصی و اندام در طرح ها و رنگهای گوناگونی تولید می شوند. این روزها با بالا رفتن قیمت ها و هزینه ها، قیمت لباس های مجلسی گران تر از همیشه شده اند. در این بخش از دنیای مد پرم به شما می گوییم که از کجای تهران لباس مجلسی متناسب پیدا کنید که شیک و زیبا بوده و قیمت مناسب تری داشته باشد.

پالادیوم تهران

اگر شما هم اهل خرید از بازارهای شیک تهران باشید، حتما نام مرکز خرید پالادیوم را شنیده اید. مرکز خریدی که یکی از بزرگ ترین، معروف ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران به شمار می آید و شعب برندهای داخلی و خارجی را در طبقات متعدد خود جای داده است.

اصلی ترین دلیل شهرت این مجتمع تجاری، تنوع فروشگاهی بسیار زیاد و معماری جذاب و زیبای است. آدرس دقیق این پاساژ :زعفرانیه تهران و در خیابان مقدس اردبیلی است.

پالادیوم تهران

کوچه برلن

یکی از معروف ترین مراکز فروش لباس مجلسی کوچه برلن است که قیمت های مناسبی نسبت به بقیه مراکز فروش لباس مجلسی دارد. در کوچه برلن همه طرح ها وسبک ها لباس مجلسی در خور سلیقه شما یافت میشود.

پاساژ شانزلیزه

بورس انواع لباس مجلسی با قیمت مناسب در طبقه همکف پاساژ شانزلیزه است. این پاساژ قدیمی به بورس دو نوع پوشاک زنانه کاربردی، یعنی لباس مجلسی و مانتو تبدیل شده است. با مراجعه به این مرکز خرید، میتوانید اجناس مورد نظر خود برای یک مهمانی را از یک مرکز خرید همزمان خریداری کنید.

امام زاده حسن

امام زاده حسن نیز به تازگی به یکی از قطب های فروش لباس مجلسی تبدیل شده است. اگر به دنبال مرکز خریدی برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب و طرح ها و رنگ های متفاوت هستید، امام زاده حسن گزینه خوبی برای یافتن لباس مجلسی است.

بازار نازی آباد

یکی دیگر از مراکز خریدی است که برای خرید هرنوع پوشاک زنانه مناسب است و علاوه بر لباس مجلسی بورس فروش  لباس عروس می باشد. شما با قیمت مناسب می توانید یک لباس مجلسی در خور مهمانیتان را از بازار نازی آباد پیدا کنید. این بازار واقع در منطقه نازی آباد است و میتواند نیاز شما را بر طرف کند.

مرکز خرید

خیابان مفتح

خیابان مفتح، یکی از گزینه های دیگری است که برای خرید لباس مجلسی میتوانید مد نظر قرار دهید. می توانید به آن سر بزنیداما این نکته را مد نظر قرار دهید که لباس های موجود در این منطقه از کیفیت بالا و خاص و البته قیمت بالایی برخوردار هستند و با مراکزی که معرفی کردیم تفاوت دارند. اما ارزش این را دارد که یک بارهم شده از این خیابان خرید کنید.

پاساژ قائم تجریش 

پاساژ قائم در میدان تجریش تنها برای فروش  وعرضه پوشاک نیست ولی قسمتی از آن یعنی طبقه همکف و طبقه چهارم پاساژ انواع لباس مجلسی، مانتو و شال و روسری را عرضه می کند.برخلاف تصور شما از قیمت های شمال شهر قیمت های این پاساژ در سطح متوسط است.

پوشاک این پاساژ بسیار مقرون به صرفه بوده و با هر بودجه ایی میشود لباس مورد نظر راتهیه کرد. درضمن در طبقه ششم این پاساژ رستورانی هست که شما میتوانید با خوردن غذایی بسیار لذیذ خرید خود را به پایان برسانید.

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک بورس لباس مجلسی های لوکس و گران قیمت است، این مرکز خرید از همه مراکز خرید لباس مجلسی لباس های بهتری دارد. سر راست بودن آدرس و خلوت بودن مسیرهای منتهی به این مرکز خرید باعث شده تا این مرکز خرید مخصوصا برای ساکنان شمال شهر، یکی از بهترین مرکز خرید هایی باشد که میشناسند.

اگر از ساکنان تهران باشید، میدانید که میدان ونک یکی از پر رفت وآمد ترین میدان های پایتخت به حساب می آید. مرکز خرید ونک یکی از معروف ترین مراکز خرید در تهران است. این مرکز در حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده و نمای زیبای این مرکز خرید مخصوصا در شب ها  منحصر به فرد است.

اگر بخواهیم دقیق بگوییم که چه کالاهای در این مرکز خرید موجود است، باید بگوییم که این بازار بیش از همه، پوشاک بانوان دارد؛ زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیور آلات، مانتو، لباس زیر، ست ورزشی، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لباس مجلسی می شود. البته بعضی واحد ها لباس، کیف و کفش مردانه هم می فروشند.

مرکز خرید

پاساژ اهدا میدان ولیعصر

پاساژ اهدا در اطراف میدان ولیعصر و مغازه ها و بوتیک های اطراف آن، لباس های مجلسی زنانه شیک و با قیمتی مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه میدهند. اگر قیمت و تنوع در طرح و رنگ لباس مجلسی برایتان مهم است، می توانید یک روز وقت بگذارید واجناس میدان  ولیعصر، چهارراه امیر اکرم و شانزه لیزه را ببینید.

همچنین باوجود رستوران های سنتی و فست فودهادر اطراف این میدان ،مشکل غذایتان در هنگام خرید نیز بر طرف میشود. اگر از چهارراه امیراکرم به سمت شمال حرکت کنید، پس از رد شدن از چهارراه ولیعصر با یک پیاده روی تقریبا بیست دقیقه ای به میدان ولیعصر می رسید.

 پاساژ مروارید افسریه

حتما سراغ دارید افرادی را که برای خرید لباس مجلسی و شب، اغلب به پاساژ مروارید افسریه میروند. پاساژی که هم لباس نامزدی و هم لباس مجلسی با قیمت های مناسب در آن بفروش میرسد. این مرکز خرید واقع در ۲۰ متری افسریه و بین ۱۵ متری اول و اتوبان واقع شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 585 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 26 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها