پرم عطرهای مورد علاقه بازیگران معروف هالیوود - پرم

 عطرهای بازیگران معروف برخلاف انچه شاید برخی فکر کنند با حساسیت خاصی انتخاب نمی شود و اکثر آنها حتی تنوع طعم عطر هم ندارند و سالهاست از یک نوع عطر استفاده می کنند برخی هم با توجه به فصل و موقعیت عطر خود را تغییر می دهند.

خوش تیپها و همه چیز تمام ها عطر را بخشی از اکسوارهای مهم می دانند. حالا اگر شما در به اینکه به خودتان اهمیت می دهید و به زبان ساده زیاد به خودتان می رسید بد نیست بدانید ستاره های مشهور چه نوع عطری را انتخاب می کنند.

ریتا اورا

این ستاره ی هالیوودی Chanel Chance را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و با اصطلاح زبان خودش در مورد این عطر می گوید ” برای بوی این عطر می میرم”

 ریتا اورا

 

آماندا سیفرید

این بازیگر مشهور هالیوود عطر Lucky Mag را سالهاست که استفاده می کند و از طرفداران پروپاقرص عطرهای خنک است.البته او همچنین می گوید:

من اخیرا به عطری که سالها قبل از آن استفاده می کردم، بولگاری گرین تی (Bvlgari Green Tea) علاقمند شدم.

آماندا سیفرید 

 

کورتنی کارداشیان:

کارداشیان جوان عطرمخصوص خود را طبق فصل انتخاب می کند و برای فصل پاییز و زمستان  Michael by Michael Kors و برای فصل بهار و تابستان Jivago 24K را بهترین عطر می داند .

کورتنی کارداشیان 

 

وانسا هادجن

وانسا هادجن در وب سایت اختصاصی خود در مورد عطر مورد علاقه اش نوشته:«آکوالینا پینک شوگر ( Aqualina Pink Sugar) بویی شیرین شبیه پشمک دارد

 وانسا هادجن

 

دیانا آگرون

دیانا آگرون در مورد استفاده از لوازم و اکسسوار آرایشی خود را یک میانه رو معرفی می کند اما عطر را نمی توان ندید بگیرد.دیانا عطر ملایم و خانمانه ی “Hanae Mori Magic Moon را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند.

دیانا آگرون 

 

هتر موریس

هتر موریس عطر Luv-a-licious Perfume Spray.  را بهترین عطر و اسپری برای سبک شخصیت پرانرژی خود می داند.

 هتر موریس

 

بلیک لیولی

بازیگر سریال دختران خبرچین در یک گفتگو با یک مجله ی استرالیایی  (Gossip Girl ) از عطر مورد علاقه خود این گونه می گوید: باربری بیت(Burberry The Beat) بویی خنک، شاداب و بسیار تاثیرگذار دارد.

 بلیک لیولی

 

اما استون

اما استون با لحنی متفاوت از عطر مورد علاقه اش می گوید. او عطر  Chanel Gardénia را عطر مورد علاقه اش معرفی می کند و جالب است بدانید که اما این عطر را به بالشتش می زند تا با بوی ملایم این عطر به خواب برود.

 اما استون

 

رونی مارا

رونی مارا می گوید زمانی که قرار است در یک میهمانی و یا بنامه ی ویژه شرکت کنم باید تمام لباس هایم سرتاپا بوی Carnival Wax in Black بدهد.

 رونی مارا

 

اشلی بنسون

این ستاره ی هالیوود در وب سایت شخصی اش می گوید:هر زنی یک Channel مورد علاقه به سبک خودش دارد و عطر مورد علاقه ی من  Coco Madamoiselle است

اشلی بنسون 

 

کیتی پری

کیتی پری همچنان از یکی از برندهای قدیمی استفاده می کند:«عطر تیری موگلر (Thierry Mugler) را دوست دارم چون به گروه سنی خاصی تعلق ندارد. من می توانم آن را هم حالا در سن ۲۵ سالگی و هم ۶۵ سالگی استفاده کنم. 

 کیتی پری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.