پرم آرایشگرها با چه روغنی، ریمل و آرایش چشمو پاک میکنن؟ - پرم

پاک کردن ریمل می تواند کارِ سختی باشد، به خصوص اگر طوری طراحی شده که از طریق آب، عرق و اشک به مژه های شما بچسبد و اشک تان را در بیاید یا همراه با پاک کردن ریمل؛ تعدادی از مژه های تان هم کنده شود. در این قسمت از دنیای مد پرم قصد داریم به شما توضیح دهیم که متخصصان و آرایشگر ها چگونه ریمل را پاک می کنند.

استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل باعث از بین بردن ریمل ضد آب می شود و مژه ها را نرم و مرطوب می کند. کافی است مقداری از آن را به نوک انگشتان خود بزنید؛ سپس روی مژه ها بمالید تا ریمل جدا شود.

روغن نارگیل

روغن جوجوبا

برای پوست های حساس و مستعد آکنه جوجوبا (که یک وکس گیاهی مایع است و روغن محسوب نمی شود اما به روغن معروف است) بسیار مناسب می باشد. در واقع می توانید با استفاده از آن، پوست اطراف چشم تان را مرطوب کرده و ریمل را هم پاک کنید.

روغن زیتون

روغن زیتون هم ریمل را پاک می کند؛ همچنین می تواند به پاکسازی پوست اطراف چشم، مرطوب ماندن و پاک کردن آرایش تان هم کمک کند.

روغن زیتون

روغن آووکادو

روغن آووکادو یکی از بهترین روغن های مرطوب‌کننده است، خیلی خوب میکاپ را پاک می کند و برای پاک کردن ریمل هم بسیار عالی عمل خواهد کرد.

پاک کننده آرایش چشم

انواع مختلفی از پاک‌ کننده‌ های آرایشی هستند که می توانید از آن ها کمک بگیرید و این توصیه متخصصان است، زیرا به گونه ‌ای با پوستتان رفتار می کند که پوست و چشم آسیب نبیند. در واقع بسیاری از این محصولات بر پایه روغن هستند و مواد حساسیت زا را مدیریت می ‌کنند تا به چشمان فرد آسیب وارد نشود.

پاک کننده آرایش

استفاده از روغن بچه

اگر نمی خواهید از پاک کننده همیشگی تان استفاده کنید یا در دسترستان نیست، روغن بچه می تواند گزینه مناسبی برای پاک کردن ریمل ها از روی چشمان تان باشد.

دستمال مرطوب

بهتر است که این روش را خیلی امتحان نکنید؛ اما در موارد ضروری که روش های دیگر در دسترس نیست، می توانید از دستمال مرطوب برای پاک کردن ریمل تان استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 1 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها