پرم آرایشگرها چطور با آرایش، غبغب رو محو میکنن؟ - پرم

توصیه و پیشنهاد آرایشگران حرفه ای برای میکاپ صورت غبغب دار

همه ما می توانیم از طریق میکاپ و آرایش تغییراتی را در صورتمان به وجود بیاوریم و نواقص آن را بپوشانیم. یکی از چیز هایی که خیلی از افراد با آن مواجه هستند، داشتن غبغب است که می خواهند کاری کنند تا این غبغب پنهان باشد. در این قسمت از دنیای مد پرم راهکار های آرایشی برای پنهان کردن غبغب را به شما آموزش خواهیم داد.

کانتور بزنید

یکی از رایج ترین کارهایی که می توانید برای پنهان کردن غبغب به انجام برسانید، استفاده از کانتور است که باعث می شود خط فک زاویه دار تر به نظر برسد. میکاپ آرتیست ها بهتر از همه می دانند که چه سایه رنگی برای کانتور برای شما مناسب تر است. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که دو درجه تیره تر از تناژ طبیعی پوست تان باشد و یک زیر تناژ سرد متمایل به خاکستری را در آن ببینید و از طرفی هم حتماً کانتوری که استفاده می‌ کنید؛ مات باشد.

برای استفاده از کانتور بالای استخوان فک را خط بکشید و همین کار را برای زیر استخوان فک هم انجام دهید؛ سپس رنگ روشن تر که می تواند همان کانسیلرتان باشد هم استفاده کنید و استخوان فک تان را هایلایت کنید، بعد به خوبی آن را بِلِند کنید تا هیچ رد خطی باقی نماند و در نهایت هم پودر فیکس بزنید.

کانتور صورت

با دقت بیشتری رژگونه بزنید

کانتور تنها راهکار آرایشی نیست که می تواند غبغب را پنهان کند، بلکه رژگونه هم می‌ تواند کمک کننده باشد. بهتر است که از یک رنگ ملایم برای رژگونه تان استفاده کنید و آن را روی قسمت شقیقه و پایین استخوان گونه بزنید؛ سپس زیر خط فک هم استفاده کنید و در نهایت به خوبی آن را بِلِند کنید.

موهایتان را دور از صورت حالت دهید

اگر به دنبال تکنیک حالت دادن به مو هستید تا غبغب تان پنهان شود، باید مراقب باشید که موها خیلی نزدیک به صورت تان نباشد. هنگام سشوار کشیدن، موها را از صورت فاصله دهید تا مو روی صورت نریزید، زیرا حالت گردی به صورت می دهد و غبغب بیشتر مشخص خواهد شد.

مدل موی چتری داشته باشید

نوع مدل موهایتان تاثیر زیادی روی پنهان کردن غبغب دارد؛ پس از مدل موی باز بلند یا مدل موهای چتری استفاده کنید که صورت را کشیده تر می کند و گردن را لاغرتر نشان می دهد و توجه به موهای شما بیشتر می شود و کسی دیگر غبغب را نمی بیند.

موی چتری

از رنگ براق استفاده نکنید

زمانی که می خواهید از کانتور یا کانسیلر استفاده کنید، هرگز از رنگ براق استفاده نکنید و همیشه از بافت مات استفاده نمایید.

رنگ را درست انتخاب کنید

وقتی که میخواهید کانتور انتخاب کنید، همیشه به دنبال یک رنگ مناسب باشید که دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست تان باشد و برای هایلایت هم دو درجه رنگ روشن تر انتخاب کنید تا برجستگی ها و استخوان ها را روی صورت تان به خوبی ایجاد کنید.

از یک رژ لب بولد استفاده کنید

هر ترفندی که باعث می شود توجه دیگران از روی ناحیه فک و غبغب برداشته شود را بکار ببرید؛ که یکی از آنها استفاده از رژ لب قرمز، هلویی یا قهوه ای است که جلوه بهتری هم دارد.

آرایش صورت

خط گردن را هایلایت کنید

هدف از انجام این کار این است که توجه به سمت گردن باشد، تا اینکه به سمت چانه برود.‌ خط گردن و استخوان ترقوه را با استفاده از هایلایتر مورد توجه قرار دهید و آن را خوب محو کنید. مراقب باشید که رنگ هایلایتر را درست انتخاب کنید.

اجازه دهید چشمانتان بدرخشد

بهتر است که توجه افراد را بر روی چشم ها و گونه ها معطوف کنید تا دیگر به خط فک توجه نداشته باشند؛ مثلاً آرایش چشم اسموکی با استفاده از سایه اکلیلی و براق می تواند کمک کننده باشد؛ همچنین برجسته کردن گونه ها هم راهکاری مناسب برای کاهش توجه به غبغب است.

چانه خود را صاف نگه دارید

آخرین راهکاری که به شدت کاربردی است، این است که چانه خود را صاف نگه دارید و خیلی آن را پایین نیندازید تا داخل عکس یا هنگام گفت و گو با دیگران، غبغب تان مشخص نباشد و فراموش نکنید که همیشه لبخند بزنید که می تواند بهترین ترفند آرایشی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 307 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 14 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها