پرم امسال که تابستون گرم تره، اینجوری آرایش کن - پرم

گاهی اوقات آرایش کردن به کار سختی تبدیل می شود؛ مخصوصا زمانی که هوا گرم باشد که این کار به یک چالش برایتان تبدیل خواهد شد؛ چرا که باید مراقب باشید تا آرایش تان در رطوبت خراب نشود و همه چیز دست نخورده و بی عیب و نقص باقی بماند. در این قسمت از دنیای مد پرم قصد داریم راهکار های متخصصان را در مورد آرایش در تابستان و هوای گرم به شما بگوییم.

آرایش را در یک فضای خنک انجام دهید

هیچ چیز بدتر از این نیست که شما در یک محیط گرم آرایش کنید؛ زیرا پوست تان آرایش را پس میزند و خشک هم نمی شود. زمانی که می‌ خواهید آرایش کنید، باید پوست تان کاملا خشک باشد که در چنین حالتی مجبور هستید در هوای خنک قرار بگیرید. اگر هوا گرم است، مقابل کولر یا پنکه آرایش کنید.

آرایش

حواستان به پایه و بیس آرایش باشد

باید کاری کنید که صورت تان آبرسانی شود. حتما از یک مرطوب‌کننده روزانه برای زیر آرایش خود استفاده کنید. قبل از آرایش حتما پوست تان را آماده کنید. یک مرطوب‌کننده سبک به پوست بزنید که ضد آفتاب هم داشته باشد تا مجبور نباشید چند لایه آرایش کنید.

پرایمر بزنید

برای این که پوست تان را آماده کنید، باید از پرایمر استفاده کنید تا آرایش تان برای مدتی باقی بماند؛ حتی اگر هوا گرم است. برای این که به بهترین نتیجه برسید، از پرایمر مات، ضد آب و ضد عرق کمک بگیرید.

از کرم پودر مایع استفاده کنید

بهترین حالت این است که در روز های گرم و مرطوب از کرم پودر مایع استفاده کنید؛ البته کرم پودری که سبک و ضد آب هم باشد.

کرم پودر

از محصولات مایع کمک بگیرید

پیشنهاد ما استفاده از محصولات مایع حتی رژ لب، رژ گونه، کانتور و هایلایتر مایع است که پوست تان را به خوبی کاور می کند و برای روز های گرم تابستان دوام بیشتری خواهد داشت.

سایه چشم را فراموش نکنید

در روز های تابستان احتمالاً چشم هایتان خسته‌تر به نظر می رسد. بهترین حالت این است که از سایه چشم استفاده کنید؛ البته پیشنهاد ما استفاده از رژ لب مایع مات به عنوان سایه چشم است که باعث می شود دوام بیشتری داشته باشد.

آرایش را تثبیت کنید

باید آرایش خود را تثبیت کنید. می توانید از تثبیت کننده آرایش یا پرایمر های مخصوص بعد از آرایش استفاده کنید و آن را در نواحی کلیدی مانند روی بینی، پیشانی و زیر چشم بزنید تا آرایش تان ثابت بماند.

پرایمر

اقدامات نهایی را انجام دهید

بعد از این که آرایش تان به اتمام رسید، اول در جایی خنک بایستید و مراقب باشید که صورت تان عرق نکند؛ سپس قسمت های براق را پاک کنید، یعنی با یک دستمال براقیت بیش از حد صورت را بگیرید. یک براش آرایشی یا اسفنج بردارید و مقداری کانسیلر زیر چشم هایتان بزنید تا روشن‌تر به نظر برسد و در آخر؛ مجددا از پودر فیکس یا اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 16 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.