پرم ایده های جذاب برای میکاپ متفاوت و فوق العاده شب یلدای 1400 - پرم

ایده های جذاب برای میکاپ متفاوت و فوق العاده شب یلدای ۱۴۰۰

در چند هزار سال گذشته، یلدا یا همان طولانی ترین شب سال، برای ما ایرانیان به معنی یک شب به یادماندنی بوده است؛ شبی که در کنار عزیزانمان و با جشن، دورهمی، خوراکی های رنگارنگ و رسوم مختلف سپری می شود.

اگرچه تاریکی در این شب به اوج خود می رسد اما بازهم خورشید در صبح طلوع می کند و این برای همه ایرانیان نویدبخش شکست تاریکی و سیاهی و بازگشت گرما و روشنایی بوده و هست.

اگرچه آیین یلدا با تزئینات میوه و آجیل شناخته شده است، اما میکاپ صورت هم از گذشته با ساده ترین لوازم آرایشی رایج بوده است؛ آرایشی نسبتا جسورانه و با رنگ هایی متفاوت از رنگ های مورد استفاده در سبک های آرایشی معمول.

اگر کمی حوصله به خرج بدهید ما در این مقاله ایده های جذابی برای میکاپ یلدایی شما معرفی می کنیم؛ البته در کنار آن با معرفی محصولاتی اورجینال و با کیفیت، انجام این میکاپ را برای شما ساده تر می کنیم.

  • میکاپ ویژه شب یلدا

ما قصد داریم دو سبک از میکاپ های جذاب یلدایی را در این مقاله آموزش دهیم. اول میکاپ سنتی ویژه شب یلدا و دوم میکاپ های فانتزی مخصوص شب یلدا. اما قبل از این که به سراغ میکاپ های شیک، متفاوت و فانتزی مخصوص شب یلدا برویم، باید خودتان را برای استفاده از رنگ های گرم، رنگ سفید به عنوان نماد روشنایی، ترکیب رنگ های سفید و نقره ای، آرایش های با تم های میوه هایی مانند هندوانه، پرتغال، انار، … برای داشتن یک آرایش یلدایی جذاب آماده کنید.

نکته مهم در میکاپ یلدایی این است که شب یلدا، طولانی ترین شب سال است. پس علاوه بر این که پایه آرایش را با حوصله انجام می دهید، از فیکساتورها هم کمک بگیرید. میکاپ شما باید تا پایان مراسم طولانی ترین شب سال همچنان جلوه خود را حفظ کند.

نکته مهم دیگر در میکاپ برای شب، استفاده درست از کانسیلر است. حتما براساس رنگ پوست و نوع کرم پودری که می خواهید استفاده کنید، در اطراف چشم هایتان از کانسیلر استفاده کنید. بهتر است رنگ کانسیلر یک یا دو درجه روشن تر باشد.

  • میکاپ سنتی ویژه شب یلدا

برای این نوع میکاپ، می توانید پایه آرایشتان را به روش معمول انجام دهید. برای آرایش مناسب و کامل به مرطوب کننده، کرم پودر، پرایمر، …، نیاز دارید. قفسه های چاپار آنلاین برای انجام این بخش از میکاپ، گزینه های زیادی برای معرفی دارد که شما می توانید براساس بودجه و نوع پوستتان انتخاب های مناسبی داشته باشید. اما برای مرطوب کننده، پیشنهاد ما، محصولات متنوع نوتروژینا برای انواع پوست است و برای کرم پودرها نیز بورژوآ و ژوت، برندهایی هستند که به شما پیشنهاد می کنیم.

برای روح دادن به صورتتان پس از تکمیل مرحله پایه آرایش، اول از رژگونه استفاده کنید.  بعد از آن به سراغ آرایش چشم هایتان رفته و با سایه و خط چشم هایی با رنگ های قهوه ای و کرم، این بخش از میکاپ خودتان را انجام دهید.

این مرحله روح بخشیدن به چهره تان با مصولات اورجینال و با کیفیتی که ما برای شما فراهم کرده ایم، به آسانی و با رضایت کامل پیش می رود. پس همین حالا به قفسه های فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین در بخش های رژگونه، سایه چشم و خط چشم سر بزنید. مطمئنیم که سبد خریدتان با انتخاب های عالی پر خواهد شد.

اما بخش جذاب و پایانی این میکاپ ساده و لایت شب یلدایی، رژ لب قرمز رنگ است؛ رژ لب های جامد و مایع از بهترین برندها در چاپار آنلاین پیشنهاد ما برای شماست تا با این میکاپ ساده بدرخشید.

 

  • میکاپ های فانتزی شب یلدا

  1. آرایش چشم برای شب یلدا

تم های متنوعی از آرایش چشم برای شب یلدا وجود دارد. بهترین رنگ ها برای سبک های مختلف میکاپ شب یلدایی چشم، قرمز، سبز و مشکی هستند. سایه های یکدست سبز و یکدست قرمز یا آرایش پلک بالایی چشم با سایه سبز و قرمز را هم حتما امتحان کنید. طرح دانه های برف پشت پلک هم پیشنهاد خوبیست.

آرایش چشم سبز و قرمز با الهام از هندوانه شب یلدا، میکاپی جذاب و متفاوت است که به سادگی می توانید انجام دهید. پس قسمت داخلی پلک هایتان را سبز کرده و برای گوشه خارجی چشم هایتان از سایه قرمز استفاده کنید تا چشمتان شبیه هندوانه شود. حالا با خط چشم مشکی، تعدادی دایره کوچک گوشه چشم هایتان بکشید؛ چشم های هندوانه ای شما، قطعا هارمونی خوبی با تم شب یلدا دارند.

سبک آرایشی دیگری هم برای داشتن چشم های هندوانه ای به شما معرفی می کنیم. اول زیر چشمتان را با مداد سبز تیره و روشن خط بکشید وسپس یک سایه محو ایجاد کنید. حالا بالای پلک یا فقط گوشه خارجی چشمتان را قرمز کنید و در نهایت با یک مداد یا خط  چشم، دانه های سیاه هندوانه را روی کل پلک بالا یا فقط گوشه خارجی بکشید.

سایه شاین دار قرمز پشت پلک و سایه و مداد چشم اکلیلی سبز زیر چشم، هم برای آرایش چشم به شکل هندوانه، انتخاب خوبی هستند.

اگر میکاپ های جسورانه را مد نظر دارید، یکی از ابروها را سبز و دیگری را قرمز کرده و میکاپ هر چشم را براساس رنگ ابرو، انجام دهید؛ یعنی چشم زیر ابروی قرمز با تمی کاملا قرمز و چشم دیگر با تمی کاملا سبز. استفاده از ریمل در این آرایش، مهم است.

انواع خط چشم، انواع ریمل، انواع مداد چشم، ست های مختلف براش های آرایشی، براش های سیلیکونی، فیس براش ها و صابون های لیفت ابرو، مهم ترین ابزاری هستند که در این میکاپ به کار شما می آیند و البته پیشنهاد ما به شما رفتن به  chaparonline.com است.

  1. آرایش لب برای شب یلدا

برای این که آرایش یلدایی لب هایتان جذابیت داشته باشد، در رژ لب انتخابیتان، ترکیب قرمز و آلبالویی را مدنظر داشته باشید که نزدیک ترین رنگ به رنگ انار است.

آرایش لب به صورت هندوانه نیز بسیار زیباست. برای این کار می توانید پس از زدن رژ قرمز، روی لب بالا دانه های گرد سیاه رنگی را بکشید و زیر لب پایین را با استفاده از مدادهای سفید وسبز طوری طراحی کنید که لب کاملا به شکل هندوانه دیزاین شود. یا این که پس از آرایش لب بالا به شیوه قبل، لب پایین را با دو رنگ قرمز و سبز طراحی کنید.

  1. آرایش مو برای شب یلدا

انواع اسپری حالت دهنده مو، ژل مو، ژل حالت دهنده مو و پودر حالت دهنده مو که چاپار آنلاین برای شما از بهترین برندها و با بالاترین کیفیت تهیه کرده است، می توانند کمک خوبی برای شما در آرایش موی یلدایی باشند.

موهای درخشنده و خوش حالت شما، با حلقه های گل، سنجاق های سبز و قرمز، برگ های سبز یا گل های ریز قرمز تزئینی یا طبیعی، زیباتر هم می شوند.

  1. لاک ناخن برای شب یلدا

لاک ناخن را در شب یلدا به یاد داشته باشید؛ زیرا تم های یلدایی بسیار زیبا هستند و هارمونی دل نشینی با میکاپ صورتتان ایجاد می کنند. لاک قرمز یا سبز ناخن هایتان با طرح های هندوانه، دانه های برف، انار و … جلوه ای دوچندان پیدا می کنند.

برای این که بتوانید طرح های متنوع تم یلدا را روی ناخن هایتان اجرا کنید، حتما به قفسه های فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین سر بزنید. محصولات اورجینال و با کیفیتی در انتظار شما هستند.

  • حرف پایانی

محصولات متنوع و اورجینال فروشگاه چاپار آنلاین به شما کمک می کند تا شبی خاطره انگیز در کنار عزیزان خود داشته باشید؛ زیرا برای انجام انواع میکاپ یلدایی که در این مقاله خدمت شما معرفی شد، بهترین محصولات آرایشی را برای شما فراهم کرده است.

صدای پای آخرین یلدای قرن هم از فاصله ای نزدیک به گوش می رسد و ما در فروشگاه اینترنتی «چاپار آنلاین»، برای شما بوسه گرم خدا روی صورت زیبای زندگی تان را در بلندترین شب سردترین فصل سال آرزو می کنیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.