پرم ترفند آرایشی سلبریتی ها برای زیبایی نچرال - پرم

ترفندهای سلبریتی ها برای آرایش صورت و زیبایی شان

اگر بخواهیم یک چیز حسادت برانگیز در مورد سلبریتی ها بگوییم، احتمالاً باید به ظاهر بی عیب و نقص آن ها اشاره کنیم که مقابل دوربین خودنمایی می‌ کند؛ اما جالب است بدانید که راز های زیادی برای این زیبایی ‌شان دارند که در این قسمت از پرم تعدادی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از کرم پودر (بیانسه)

میکاپ آرتیست بیانسه رازهایی را در مورد استفاده از آرایش پوست این خواننده گفته است. او یک راهکار کلیدی دارد؛ اول قبل از هر کاری کرم مرطوب‌کننده می زند و وقتی صورت هنوز خیس است (کرم کاملا جذب نشده است) از یک اسفنج یا بیوتی بِلِندِر برای زدن کرم پودر استفاده می کند. به این ترتیب هر دو محصول با هم ترکیب شده و پوست بسیار مرطوب تر به نظر می رسد.

بیانسه

استفاده از دو عدد رژ لب (هلی بری)

هلی برای اینکه لب های طبیعی و زیبایی داشته باشد، اول همیشه یک رژلب قرمز می زند، سپس آن را پاک می کند و بعد؛ از یک برق لب استفاده می کند. این کار باعث می شود تا لب هایش طبیعی و قرمز به نظر برسند و براقیت جذابی داشته باشند.

هلی بری

فر مژه با قاشق (میراندا کر)

طبق گفته میراندا، زمانی که شما مادر می‌ شوید، تایم کمتری برای مراقبت های زیبایی دارید و دیگر وقت استفاده از ماسک و کرم های مختلف را مثلِ قبل نخواهید داشت؛ حتی برای زیبایی مژه هم باید متفاوت عمل کنید. او فرِ مژه های خود را با یک قاشق انجام می دهد؛‌ یعنی اول یک لایه ریمل می زند، بعد یک عدد قاشق را پشت مژه هایش می گذارد؛ سپس با دست، مژه ها را به آرامی و با ملایمت روی قاشق خم می کند تا حالت بگیرند.

میراندا کر

ماسک ضد چروک (سلما هایک)

سلما خیلی به جوان بودن ظاهر خودش اهمیت می دهد. او سعی دارد که پوست درخشان و بدون چروکی داشته باشد و از ماسک های طبیعی استفاده می کند؛ ماسکی که او استفاده می کند، تشکیل شده از نصف لیوان آب لیموی سبز تازه، ۴ قاشق غذاخوری اوتمیل، یک چهارم فنجان شیر بادام و چهار قاشق غذاخوری عسل و سه عدد گل ختمی است.

سلما هایک

داخل وان رفتن بعد از آرایش (شارون استون)

خیلی از افراد فکر می‌ کنند که اول باید حمام کرد و بعد میکاپ را انجام داد؛ اما شارون استون دقیقاً برعکس این کار را انجام می دهد. او آرایشش را می کند و بعد درون وان می رود؛ چرا که عقیده دارد بخار موجود در حمام باعث زیباتر شدن آرایشش شده و پوستش را جذاب تر می کند.

شارون استون

روغن دانه انگور برای مرطوب کردن بدن (مگان فاکس)

مگان فاکس بعد از حمام کردن پوست خود را با روغن دانه انگور مرطوب می کند که یک مرطوب‌کننده قوی و حتی سبک‌تر از روغن زیتون است.

مگان فاکس

حجم دادن به لب با یک براش (امیلی دیدوناتو)

این مدل یوتیوبی ویدیو های زیادی از ترفندهای آرایشی در صفحات مجازی انتشار می دهد. او لب هایش را لایه برداری می کند، سلول های مرده روی پوست را برمی دارد که شبیه به اثر بوتاکس روی لب می شود و جالب اینجاست که تمام این کارها را با یک براش لب انجام می دهد.

امیلی دیدوناتو

استفاده از کرم ضدهموروئید برای زیر چشم (ساندرا بولاک)

ساندرا در ۵۸ سالگی پوست درخشان و بدون چین و چروکی دارد. او زیر چشم های خود از کرم مرطوب‌کننده ضدهموروئید برای کاهش پف و تیرگی استفاده می کند؛ چرا که این کرم رگ های خونی را منقبض می کند و در نتیجه پف را هم کاهش خواهد داد.

ساندرا بولاک

استفاده از سرکه سیب (اسکارلت جوهانسون)

اسکارلت عقیده دارد که سرکه سیب در مراقبت های زیبایی خیلی مؤثر است و او از سرکه به عنوان تونر استفاده می کند تا پوستش را تمیز و شفاف کند.

از طرفی هم عادت دارد که همیشه چندین عطر را با هم ترکیب کند تا بوی خوبی بدهد و هیچ وقت از یک عطر به تنهایی استفاده نمی کند.

اسکارلت جوهانسون

نرم کننده پوست قبل از آرایش (پائولا اکوئاریا)

پائولا یکی از چهره هایی است که آرایش نچرال او در بسیاری از مراسم مورد توجه قرار گرفته است. این خانم سلبریتی سعی میکند پیش از آرایش صورت، پوست صورت خود را کاملا نرم و لطیف و آماده آرایش کند چرا که معتقد است لطافت پوست صورتش یکی از عوامل موثر در زیبایی هر چه بیشتر اوست.

پائولا اکوئاریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 9 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.