پرم تمجید ژاوی از مالک احتمالی جدید منچستریونایتد - پرم

تمجید ژاوی از مالک احتمالی جدید منچستریونایتد

تمجید ژاوی از مالک احتمالی جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری سینما فوتبال – ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا راجع به شیخ جاسم بانک‌دار قطری که می خواهد مالک منچستریونایتد شود، صحبت کرد.

به گزارش سینما فوتبال، بانکدار قطری از ماه فوریه تا به حال با سر جیم راتکلیف سرمایه دار بریتانیایی در جنگ بر سر خرید باشگاه منچستر یونایتد به سر می‌برده است. راتکلیف و شرکت INEOS  به نظر می‌رسید در این رقابت پیش تاز هستند اما پیشنهاد ۵ ام و پایانی قطری ها به نظر دوباره بحث حول این رقابت را داغ کرده است.

به نقل از سایت آ اس، خانواده گلیزر هنوز در حال مذاکره با راتکلیف و تیم قطری هستند و حالا رسانه‌های انگلیسی می گویند که ممکن است این پروسه حتی تا شروع فصل آینده نیز طول بکشد. ژاوی درباره شیخ جاسم گفت: “من رابطه خوبی با کسی که می خواهد منچستریونایتد را بخرد، دارم. او آدم جدی و مصممی است و مطمئنم که کارش را به نحو احسن در یونایتد انجام خواهد داد.”

“خیلی خوب او را می شناسم و فکر می کنم او آدم مسئولیت پذیری است و به نظرم بهترین گزینه برای منچستریونایتد و هوادارانش، شیخ جاسم باشد. او می تواند این باشگاه را به قله انگلیس بازگرداند.”

ریو فردیناند اسطوره شیاطین سرخ نیز چند روز قبل فاش کرد که شیخ جاسم در رقابت برای خرید یونایتد از راتکلیف پیشی گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.