پرم راهنمای خرید چرخ گوشت - پرم

برای خرید چرخ گوشتی که بتواند ایده آل و مناسب برای مصارف خانگی باشد، رعایت کردن چه نکاتی لازم و ضروری است؟ آیا می دانستید که با داشتن چرخ گوشت در خانه خود، می توانید از سلامت مواد گوشتی خود اطمینان کامل را حاصل کنید و با خیالی راحت و آسوده آن ها را مصرف کنید. به جرات می توان گفت که امروزه، به ندرت می توان آشپزخانه بدون چرخ گوشت را مشاهده کرد و این دستگاه به وسیله ای کاربردی برای هر خانه ای تبدیل شده است. به علاوه، امروزه به دلیل تنوع زیاد و برندهای متفاوت دستگاه چرخ گوشت در بازار، تصمیم گیری در خصوص خریداری کردن دستگاه، کمی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. از این رو برای انتخاب راحت و موفق شما عزیزان، ما تصمیم به بیان مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت گرفتیم.

فاکتورهای مهمی که برای خرید چرخ گوشت باید در نظر گرفت به شرح زیر می باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت بنان کالا

  1. توجه کردن به جنس چرخ گوشت

هنگام خرید چرخ گوشت، توجه کردن به جنس دستگاه بسیار حائز اهمیت است. جنس بدنه چرخ گوشت ها یا پلاستیکی است و یا آلومینیومی. در کل جنس بدنه آلومینیومی از مقاومت بالایی برخوردار است و طول عمر بیشتری دارد و اما بدنه پلاستیکی نیز مطلوب است و قیمت آن ها نیز مقرون به صرفه می باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت ارزان

  1. قدرت موتور دستگاه را بسنجید

یکی از آپشن های بسیار مهم و اساسی که باید در راهنمای خرید چرخ گوشت مد نظر قرار گرفته شود، دقت کردن به توان موتور دستگاه می باشد. چرا که دستگاه چرخ گوشت با قدرت بالاتر، عملکرد بهتری را به کاربران ارائه می دهد و شما می توانید راحت تر مواد غذایی مختلف را چرخ کنید. لازم است بدانید که قدرت بالای چرخ گوشت هم در مصرف انرژی  و هم در زمان صرفه جویی به عمل می آورد. زیرا دستگاه هایی با قدرت و توان بیشتر، مدت زمان کوتاه تری روشن می مانند.

  1. به ظرفیت و گنجایش چرخ گوشت دقت کنید

اگر می خواهید خرید شما موفق و بدون پشیمانی باشد، باید حتما این معیارهای مهم را در راهنمای خرید چرخ گوشت به کار ببرید. شما باید در هنگام خریدن چرخ گوشت دستگاه خود را بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف خانواده خود خریداری نمایید. ظرفیت دستگاه که بر اساس میزان چرخ گوشت در واحد دقیقه بیان می شود، در چرخ گوشت های مختلف متفاوت است. به طور معمول خروجی بالای ۱٫۵ کیلوگرم در دقیقه، یک ظرفیت خوب و قابل قبول برای یک چرخ گوشت مناسب و ایده آل می باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت از بانه

  1. توجه کردن به جنس تیغه های چرخ گوشت

فاکتور بعدی در راهنمای خرید چرخ گوشت، دقت کردن به تیغه های دستگاه می باشد. همان طور که می دانید عملکرد اصلی این دستگاه بر عهده تیغه های چرخ گوشت می باشد. از این رو تیغه های دستگاه چرخ گوشت باید از تیزی زیادی برخوردار باشند، تا پس از چندین بار استفاده دچار کندی نشوند. در واقع جنس تیغه ها باید از فولاد ضد زنگ باشد، تا دچار خرابی و زنگ زدگی نشوند. شما با تیز کردن هر چند وقت یک بار تیغه های فولادی چرخ گوشت، می توانید عملکرد دستگاه را مانند روز اول ارتقاء دهید.

  1. داشتن لوازم جانبی چرخ گوشت

اکثر چرخ گوشت ها لوازم جانبی مانند: تیغه های مختلف به صورت پلاستیک و یا استیل با خود به همراه دارند. این لوازم می تواند در برخی از مواقع به کار شما بیاید. پس سعی کنید در راهنمای خرید چرخ گوشت، به این فاکتور نیز توجه کنید.

  1. دقت کردن به اندازه دستگاه چرخ گوشت

توجه کردن به ابعاد و اندازه دستگاه چرخ گوشت در راهنمای خرید چرخ گوشت بسیار مهم است. چون که اگر شما انتخاب نادرستی از چرخ گوشت خود داشته باشید، فضای آشپزخانه شما شکلی نامناسب و نامطلوب به خود می گیرد و در آخر نمی توانید، محل مناسبی را برای قرار گیری چرخ گوشت انتخاب کنید.

  1. سیستم چرخش معکوس دستگاه

با استفاده از این قابلیت چرخ گوشت، می توانید تکه هایی از گوشت را که میان چرخ دنده ها گیر کرده آزاد کنید و چربی های باقی مانده درون دستگاه را خارج نمایید. از طرف دیگر سیستم چرخش معکوس چرخ گوشت، سبب ریزتر شدن گوشت می شود. لازم است بدانید، تمام دستگاه های چرخ گوشت موجود در بازار از این قابلیت بهره نمی برند. لذا در هنگام خرید چرخ گوشت به این فاکتور مهم توجهی ویژه داشته باشید.

  1. وزن دستگاه را بسنجید

برخی از چرخ گوشت ها به خاطر جنس بدنه و موتوری که دارند، از وزن سنگینی برخوردار هستند. بنابراین در هنگام خرید دستگاه به وزن آن دقت کنید و دستگاهی را خریداری کنید، که حمل کردن آن سخت نباشد.

  1. میزان صدای چرخ گوشت را در نظر بگیرید

در واقع هر چقدر کیفیت ساخت موتور و دیگر قطعات دستگاه بهتر باشد، چرخ گوشت صدای کمتری را در حین کار کردن ایجاد خواهد کرد. بنابراین بهتر است که شما قبل از خرید این دستگاه، از فروشنده بخواهید تا چرخ گوشت راروشن کند و شما میزان صدای دستگاه را به خوبی بسنجید. این مورد هم یکی دیگر از آپشن های ضروری در راهنمای خرید چرخ گوشت می باشد.

  1. پایه های ضد لغزش چرخ گوشت

مجهز بودن دستگاه به چنین پایه هایی سبب می شود، تا چرخ گوشت در حین کار کردن هیچ گونه لغزش و تکان خوردنی نداشته باشد و کاربر به راحتی بتواند، از آن استفاده کند. همچنین پایه های ضد لغزش چرخ گوشت، امنیت کاربر در حین کار کردن با دستگاه را افزایش می دهد.

 

  1. امکان شستشوی راحت چرخ گوشت

دستگاهی که امکان شستشوی آسانی را برای کاربر فراهم کند، می تواند ایده ال برای خریداری کردن باشد. با توجه به این که دستگاه چرخ گوشت با مواد خام سر وکار دارد، اگر خوب تمیز نشود تکه ها و ذرات مواد غذایی در آن باقی می ماند و باعث تجمع میکروب ها و باکتری ها خواهد شد. برای جلوگیری از چنین رخدادی باید حتما چرخ گوشتی را برای خودتان خریداری نمایید، که شستشوی راحتی داشته باشد و به راحتی تمیز شود. همچنین بهتر است که دستگاهی را خریداری کنید، که قطعات آن قابلیت جدا شدن را داشته باشند، تا شستشو و پاک سازی آن ها راحت تر صورت بگیرد. قطعات برخی از انواع دستگاه های چرخ گوشت را می توان در ماشین ظرفشویی هم شستشو داد.

  1. قیمت چرخ گوشت

قیمت چرخ گوشت می تواند با توجه به قدرت موتور، تعداد تیغه ها، ظرفیت دستگاه، برند سازنده و … در بازار متفاوت باشد. پس شما می توانید با توجه به انتظار خود از چرخ گوشت، برای دستگاه قیمت در نظر بگیرید.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه چرخ گوشت

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول در راهنمای خرید چرخ گوشت، تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود. گارانتی برای محصولات برقی از جمله چرخ گوشت اهمیت بسیار زیادی دارد و با داشتن گارانتی معتبر خیال خریدار از هر بابتی راحت خواهد بود.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که برای خرید این دستگاه کاربردی و کارآیی، باید تمام فاکتورها و معیارهای ذکر شده در مطالب فوق را در نظر گرفت و در آخر بهترین و با کیفیت ترین چرخ گوشت را خریداری کرد. امیدواریم که محتوای این مقاله، بتواند خریدی موفق و آسان را نصیب هر یک از شما عزیزان کند. وب سایت بنان شاپ (bananshop.org) با رعایت تمامی موارد فوق توانسته است گامی مهم را در راه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی همانند آمازون و ebay بردارد. بنان شاپ همچنین برای شما هم وطنان عزیز امکان مشاوره رایگان را توسط کارشناسان لوازم خانگی فراهم کرده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 202 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 12 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.