پرم مشکلاتی که می توان با جراحی بینی درمان کرد ! - پرم

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران امروزه یکی از اولویت های زندگی مردم به ویژه جوانان کشورمان است. تمایل به زیبا و زیبا به نظر رسیدن یک امر طبیعی در انسان است. به لطف پیشرفت علم پزشکی، جراحی زیبایی مانند هر پدیده دیگری دوران طلایی خود را سپری کرده است و روز به روز افراد بیشتری به این سمت روی می آورند. بعد از هر نوع عمل معمولاً عوارضی برای فرد ایجاد می شود که جراحی بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست اما اگر این عمل جراحی توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام شود می تواند بسیاری از مشکلات را درمان کند.

مزایای انجام عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران

تعادل : گاهی اوقات ممکن است بینی در صورت فردی شکل انحرافی داشته باشد ، ظاهر منحصر به فرد بینی می تواند باعث عدم تعادل بین بینی و صورت شود. یک سلبریتی ممکن است به خاطر شکل بینی خود مشهور باشد. افرادی مانند اوون ویلسون، بیل کلینتون یا باربارا استریس که هرگز به تغییر بینی فکر نمی کنند. زیرا ویژگی های بینی آنها ویژگی هایی است که آنها را در بین عموم مردم محبوب می کند. با این حال، معمولا برای افرادی مانند ما، بینی بزرگ می تواند چیزی باشد که به نظر می رسد تعادل صورت را به هم می زند و باید در مورد آن فکر کرد.

جریان تنفسی بینی را بهبود می بخشد : ساختارهای مختلف داخل بینی می تواند به مشکلات تنفسی بینی کمک کند.ضربه شدید حین ورزش یا حوادثی مانند تصادف یا اختلالات دیگر می تواند باعث انحراف و شکستگی تیغه بینی شود. استخوان اصلی یا سپتوم بینی از دیواره ای تشکیل شده است که سمت چپ و راست بینی را از هم جدا می کند. اگر تیغه یا به اصطلاح سپتوم کج شود، می تواند یک یا هر دو طرف راه های هوایی بینی را که مسئول ارسال جریان هوا به ریه ها هستند، مسدود کند. در این موارد، جراحی بینی یا رینوپلاستی اغلب با سپتوپلاستی یا اصلاح انحرافات استخوانی به طور همزمان انجام می شود تا هم راه هوایی و هم ظاهر نادرست بینی بهبود یابد.

مخروط های وارونه تحتانی دارای ساختارهای پیچیده تری در داخل بینی هستند که می تواند منجر به انسداد راه های هوایی بین بینی ها شود. جراحی بینی را می توان با هدف کوچک کردن مخروط ها و بهبود جریان هوا انجام داد. رینوپلاستی را می توان برای کوچک کردن مخروط ها و بهبود جریان هوا انجام داد.

اعتماد به نفس و تجسم ذهنی بهتر از ظاهر خود : در مواردی که افراد از مسائل روانی مانند تصور منفی از خود و عدم اعتماد به نفس رنج می برند، تغییرات مثبت در ظاهر بینی می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس از طریق جراحی بینی شود.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

چرا جراحی بینی انجام می دهیم؟

 

افرادی که تصمیم به انجام این جراحی می گیرند برای رسیدن به خواسته خود باید این سوال را از خود بپرسند که چرا می خواهند این جراحی را انجام دهند؟ در واقع چیزی که این افراد را به این جراحی جذب می کند، صرفا دنبال کردن جریان مدرنیسم به شکل فعلی است یا دلیل خاصی پشت آن وجود دارد؟

شاید شایان ذکر باشد که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته اند تنها تغییرات قابل توجهی را ایجاد می کنند.نوعی تفکر که بذر آن توسط عوامل مختلف در ذهن کاشته می شود و روزانه با دیدن افرادی که این عمل را انجام داده اند پرورش می یابد .این نکته را حتما به یاد داشته باشید که جراحی زیبایی یا حتی درمان کمترین عارضه ای است که می تواند از بیهوشی ایجاد شود. حال اگر بینی شما از نظر ساختاری و داخلی عاری از جراحی است، به نظر شما چه کاری باید انجام شود؟

معایب جراحی بینی

رینوپلاستی فقط زیبایی بینی نیست.  اگر فرد عمل شده آمادگی لازم را نداشته باشد یا جراح بینی مهارت انجام این کار را نداشته باشد، می تواند منجر به عوارض شود. رینوپلاستی معایبی نیز دارد، از جمله:

  • ناراحتی : پس از جراحی، بیماران ممکن است در ناحیه اطراف بینی خود احساس ناراحتی کنند. ممکن است کبودی اطراف چشم، سردرد و تورم در بینی داشته باشند. از آنجایی که رینوپلاستی فقط یک جراحی معمولی نیست، بیماران ممکن است بعد از عمل دچار درد و گرفتگی بینی شوند.
  • محدودیت ها : رینوپلاستی نیز محدودیت هایی دارد زیرا جراحان فقط تا حدی می توانند بینی را دستکاری کنند. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که بیمار بتواند به بینی ایده آلی که می خواهد دست یابد. بلکه پزشکان می توانند بینی را بر اساس رابطه آن با صورت بیمار بازسازی کنند.
  • بهبودی بعد از عمل : پس از جراحی، بیماران باید بسیار مراقب بینی خود باشند. پزشکان می توانند برای جلوگیری از عوارض و کاهش درد، مسکن و آنتی بیوتیک تجویز کنند.
  • هزینه : بیماران باید هزینه رینوپلاستی را نیز در نظر بگیرند. اکثر بیمه گران این نوع جراحی را پوشش نمی دهند، به خصوص اگر ضروری نباشد. رینوپلاستی ارزان نیست، بنابراین بیماران باید صرفه جویی زیادی را صرف پرداخت هزینه کنند.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل جراحی بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.