پرم مهاجرت دانشجویان دانشگاه تهران به استرالیا - پرم

ویزای ۴۷۶ استرالیا دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر

ویزای ۴۷۶ استرالیا مخصوص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های اعلام‌شده از طرف اداره مهاجرت استرالیا می‌باشد که خوشبختانه در بین ۳۶ دانشگاه اعلام‌شده دو دانشگاه بزرگ از کشور ایران، ویزای ۴۷۶ برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه امیرکبیر و ویزای ۴۷۶ استرالیا برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران در لیست قرار دارند. با دریافت ویزای ۴۷۶ استرالیا می‌توانید خانواده (همسر و فرزندان) خود را نیز به همراه خود به استرالیا بیاورید و علاوه بر متقاضی اصلی، نفر همراه نیز حق کار و تحصیل بدون پیش‌شرط را دارد. ۱۸ ماه فرصت خوبی است که دولت استرالیا در اختیار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها می‌گذارد تا از طریق ویزای ۴۷۶ دانشجویان امیرکبیر و تهران به استرالیا مهاجرت کنند.

مدت ویزا ۱۸ ماه است و به متقاضی این امکان را می‌دهد تا با حضور در استرالیا شرایط خود را برای دریافت ویزای کار استرالیا بهبود دهد. بسته به شرایط هر متقاضی امکان به دست آوردن امتیاز اضافه‌تر از طریق حضور در استرالیا وجود دارد. برای نمونه تحصیل در استرالیا، تحصیل در نواحی کم‌جمعیت استرالیا، آزمون ناتی در استرالیا، تحصیل در دوره‌های حرفه‌ای در استرالیا، سابقه کار در استرالیا همه جزو پتانسیل‌هایی هستند که می‌توانند امتیاز متقاضی را برای دریافت ویزای اقامت استرالیا بیشتر کنند. همچنین کسانی که بتوانند پس از مدتی که برای کارفرمایی کارکردند، اگر او را مجاب به ارسال درخواست شغلی به اداره مهاجرت استرالیا کنند می‌توانند ویزای اقامت دریافت کنند.

مزایای ویزای ۴۷۶ استرالیا

  • زندگی در استرالیا برای چند ماه فرصت خیلی خوبی برای به دست آوردن تجربه کاری، تحصیلی، زندگی می‌باشد.
  • حضور در استرالیا به‌عنوان یک کشور کاملاً پیشرفته، حتی برای مدت ۱۸ ماه، خود به‌تنهایی تجربه بسیار خوبی به شخص می‌دهد که می‌تواند تا پایان زندگی همراه او باشد.
  • همچنین می‌توانید با پیداکرده کار در استرالیا شانس خود را برای انواع ویزاهای اسپانسر شغلی بیشتر کنید.
  • گزینه‌های اسپانسر ایالتی ۱۹۰ و ۴۹۱ در ویزاهای اسکیل می‌تواند به مرور بهتر و بیشتر باشد.
  • می‌توانید خانواده خود را همراه داشته باشید.
  • می‌توانید برای پدر و مادر خود ویزای توریستی دریافت کنید.
  • مدت اقامت شما با ویزای ۴۷۶ بعداً برای شهروندی محاسبه خواهد شد.
  • امکان شرکت در دوره‌های tafe در استرالیا و بالا بردن شانس پیدا کردن کار

 

 

ویزای استرالیا

ویزای استرالیا – کارآفرینی و سرمایه‌گذاری

به‌طورکلی اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید می‌خواهید برای این کار ویزای استرالیا را دریافت کنید روش‌های مختلفی برای شما موجود است.

ویزای کارآفرینی استرالیا و یا همان ویزای ۱۸۸ استرالیا که یکی از متداول‌ترین روش‌های دریافت ویزای استرالیا است. سالانه تقریباً ۱۲۰۰ نفر از ایران با این ویزا به استرالیا می‌روند.

ویزای استرالیا – کار

این ویزا را به چهار دسته تقسیم کرده‌ایم.

دسته اول:

ویزای اسکیل ورکر

دسته دوم:

ویزای اسپانسر شغلی با کارفرما

دسته سوم:

ویزای ۴۷۶ استرالیا که مخصوص فارغ‌التحصیلان امیرکبیر و دانشگاه تهران است

دسته چهارم:

ویزای ۴۸۵ استرالیا که مخصوص کسانی است که از استرالیا فارغ‌التحصیل شده‌اند.

ویزای استرالیا – اسکیل ورکر

ویزای اسکیل ورکر استرالیا که یکی از مهم‌ترین انواع ویزای استرالیا شمرده می‌شود. این ویزا به سه نوع ویزای ۱۸۹ استرالیا، ویزای ۱۹۰ استرالیا و ویزای ۴۹۱ استرالیا تقسیم‌بندی می‌شود. در این ویزا امتیازبندی و شانس نقش خیلی مهمی دارد.

ویزای استرالیا – تلنت

ویزای تلنت استرالیا ظرف یکی دو سال گذشته غوغایی به پا کرده است. حتماً در جریان هستید که ایرانیان در این ویزا گل کاشته‌اند. تقریباً ۲۰ تا ۲۵ درصد از سهمیه این ویزا برای ایرانیان است و کشور ما در رقابت تنگاتنگی با کشور هند در رتبه دوم قرار دارد.

ویزای استرالیا – استارت اپ

سالها انتظار برای اعلام این خبر. بالاخره استرالیا هم کوتاه آمد و ویزای استارت آپ خود را معرفی کرد؛ اما متفاوت از کشور کانادا.

ویزای استرالیا – ۴۷۶

ویزای ۴۷۶ استرالیا از آن دسته ویزاهایی است که اگر نسبت به آن آشنا باشید، می‌توانید به‌خوبی از فرصت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید.

ویزای استرالیا – تحصیلی

آن کجا که به کشورهای همسایه مانند قبرس و ترکیه … بروید و باکیفیتی چه‌بسا کمتر از ایران تحصیل کنید …

ویزای استرالیا – توریستی

استرالیا کشوری است که نام آن همیشه برای همه جذابیت خاص خودش را دارد. کشوری که در نیمکره جنوبی مستقرشده است و درعین‌حال یکی از امن‌ترین و جذاب‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا است.

ویزای استرالیا – والدین

به‌طورکلی وقتی اسم والدین برده می‌شود، طبیعتاً منظور کسانی  هستند که فرزندان آن‌ها یکی از انواع ویزای استرالیا رادارند.

 

 

هزینه زندگی در استرالیا

درباره هزینه‌های زندگی در استرالیا

هزینه زندگی در استرالیا زیاد است اما مهاجران بالاترین استانداردهای زندگی را دریافت می‌کنند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که سیدنی و ملبورن از گران‌‌ترین شهرهای استرالیا و جهان هستند… در خارج از سیدنی و ملبورن، زندگی می‌تواند کمی مقرون به صرفه باشد اما یک استاندارد اولیه خوب این است که از ۶۰۰ دلار در هفته به‌عنوان نقطه شروع برای یک سبک زندگی حداقلی برای یک فرد مجرد استفاده شود. این مبلغ یک‌سوم هزینه‌های سیدنی و ملبورن است.

مبلغ ۶۰۰ دلار در هفته می‌تواند یک آپارتمان مشترک معمولی در اطراف شهر، نسبتاً امن با امکانات اولیه، یک کارت حمل‌ونقل عمومی برای رفت‌وآمد و صرف غذا با کمترین هزینه را پوشش دهد.

متوسط ​​هزینه هفتگی در استرالیا، تقریباً ۲۲۰۰ دلار برای یک خانواده است. این مبلغ تخمینی دارای وام یا اجاره مسکن با میانگین ۶۰۰ دلار در هفته، پس‌ازآن خرید اقلام خوراکی و غذا خوردن در خارج از خانه با ۴۰۰ دلار، بیمه و بقیه‌ی خدمات مالی با ۲۰۰ دلار است. قبوض آب و برق از سال ۲۰۰۶ به‌طور پیوسته افزایش‌یافته‌اند. برای یک آپارتمان کوچک ۸۵ مترمربعی، آب، برق و گاز ماهانه تقریباً ۲۲۰ دلار هزینه دارد. هزینه تلفن، تلویزیون و اینترنت تقریباً ۷۰ دلار در ماه است. به این معنی که هزینه زندگی در استرالیا برای یک خانواده متوسط ​​تقریباً ۱۰۰ هزار دلار در سال خواهد بود.

 

هزینه‌های زندگی در شهرهای مختلف استرالیا

متقاضیان مهاجرت به استرالیا باید بدانند که هزینه زندگی در هر شهری از استرالیا گوناگون است. ملبورن ازنظر فرهنگی مهم‌ترین شهر استرالیا و همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی و پیشرفت شغلی است. ازنظر اشتغال پذیری فارغ‌التحصیلان، ملبورن رتبه اول استرالیا و چهارمین رتبه جهانی را دارد. هزینه زندگی در ملبورن استرالیا تقریباً ۴۳۰ دلار برای اجاره یک هفته و هزینه حمل‌ونقل عمومی ماهانه تا ۱۵۵ دلار در ماه است.

پرت یکی از شهرهای خوب استرالیا است که با داشتن آسمان آبی و هوای بدون آلودگی از آب‌وهوای مدیترانه‌ای، جمعیت کمتر و تنوع فرهنگی پرث، رتبه ۶۴ ازنظر هزینه زندگی را در نظرسنجی جهانی هزینه زندگی واحد اطلاعات اکونومیست به خود اختصاص داده است. هزینه‌های زندگی در پرث استرالیا ۲۳۵ تا ۳۲۵ دلار در هفته است.

 

کلام آخر

اگر به فکر مهاجرت به استرالیا هستید، ممکن است در رابطه با هزینه زندگی در این کشور گسترده کنجکاو شوید؛ اما ما در این بررسی در مورد هزینه‌های زندگی در استرالیا صحبت کردیم و اکنون به‌خوبی می‌دانید که در هفته، در ماه و در سال چقدر باید هزینه پرداخت کنید؛ اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که هزینه‌های زندگی در استرالیا به مرور تغییر می‌کنند و شما می‌توانید از ثبات قیمت اطمینان کامل داشته باشید. اگر هنوز در مورد هزینه‌های زندگی در استرالیا پرسشی دارید، تیم مشاوره موسسه‌ی ویزاپیک آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,054 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.