پرم چندتا ایده خوب برای بالکن خونتون - پرم

ایده های عالی برای استفاده کاربردی از بالکن

بسیاری از ما زمانی که می خواهیم خانه ای بخریم، به بالکن توجه زیادی نداریم اما بالکن می تواند یک فضای تنفسی برای ما محسوب شود و کاربرد های زیادی برایمان داشته باشد. به همین دلیل در این قسمت از پرم ایده های استفاده کاربردی از بالکن را به شما معرفی می کنیم که قبلا هرگز به آن ها فکر نکرده بودید.

محلی برای مطالعه

بالکن در منزل می تواند محلی برای مطالعه باشد و باعث می شود تا شما بتوانید خیلی راحت در فضای باز و پر از اکسیژن مطالعه کنید که قطعاً لذت این کار را برای شما چند برابر می‌ کند. کافی است که یک نشیمنگاه راحت با یک الی دو قفسه در بالکن بزنید و آن را برای خواندن کتاب، تزئین کنید.

ایده برای بالکن خانه

ایجاد فضای بیشتر برای قرار دادن لوازم

بالکن می تواند فضایی باشد که از طریق آن لوازم اضافی خود را داخلش قرار دهید؛ مخصوصا اگر بالکن شما پوشیده باشد. در چنین حالتی دیگر باران و برف به وسایل شما آسیب وارد نمی کند و می توانید چیزهایی که کم تر استفاده می کنید را به شکل مناسب و مرتب داخل آن قرار دهید.

گلخانه

بالکن را می توانید با قرار دادن گل و گیاه به بهترین شکل ممکن تبدیل کنید و از حضور در آن لذت ببرید. با انجام این کار اکسیژن بیشتری را در این محیط احساس می کنید، فضا را زیبا تر می کنید و می توانید از آن به عنوان محلی برای مدیتیشن و اقدامات آرامش بخش هم استفاده نمایید.

کاربرد بالکن

اتاق خواب یدکی

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که شب ها داخل بالکن بخوابید و از هوای مطبوع استفاده کنید. کافی است یک تخت خواب کوچک یا یک عدد مبل که تبدیل به رختخواب می شود را داخل بالکن قرار دهید و به عنوان یک اتاق خواب یدک از آن استفاده کنید.

محل کار

کار کردن زیر نور طبیعی شرایط بسیار عالی را فراهم می کند و باعث می شود که سطح بهره وری تان افزایش پیدا کند و شما انرژی بالاتری داشته باشید. برای انجام این کار نیاز به میز کامپیوتر و سیم کشی دارید و خواهید دید که چقدر کار کردن در بالکن لذت بخش خواهد شد.

ایده دیزاین بالکن

باشگاه کوچک خانگی

اگر برایتان مقدور است، می‌ توانید بالکن را به یک باشگاه شخصی برای خودتان تبدیل کنید. تجهیزات ورزشی کوچک را داخل آن بگذارید. اگر جا بیشتر است، می‌ توانید تردمیل را هم داخل آن قرار دهید و در فضای باز داخل بالکن ورزش کنید.

چیدمان صحیح لوازم کوچک

شما می توانید فضای نشیمنگاهی عالی را در بالکن به وجود بیاورید؛ به شرطی که ابزاری که در آن استفاده می‌ کنید و لوازمی که داخل بالکن قرار می‌ دهید، کوچک باشند تا بتوانید حداکثر استفاده را از آن کنید و عصر ها در آن جا بنشینید.

تزیین بالکن

پرورش سبزیجات و گیاهان خوراکی

شما می توانید از فضای بالکن به عنوان محلی برای پرورش سبزیجات و گیاهان خوراکی استفاده کنید. کافی است گلدان های مخصوص را خریداری کنید و آن ها را داخل بالکن بگذارید. انجام این کار باعث می شود که نور طبیعی و اکسیژن کافی به گیاه برسد و میوه یا سبزی خوشمزه تحویل تان بدهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 17 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها